-------
Maandag Wasdag is al jarenlang een vaste rubriek op mijn Weblog Wandel Kijk en Kiek.
Vrijwel elke maandag plaats er ik een zelfgemaakte foto van een wasje in binnen- of buitenland.
Ondertussen is het een dermate grote fotoverzameling van wasjes dat het een eigen Weblog verdiend.
Welkom op "Maandag Wasdag" het weblog met het wekelijkse fotowasje.
Truus Wijnen
-------

maandag 29 juni 2009

Maandag Wasdag

Maandag Wasdag (21): Hof van Twente.

Wat is dat toch met die maandagwasjes.  Tja..je begint er op enig moment mee. Waarschijnlijk  in Italië want wat is het leuk om daar die wasjes tussen de huizen te fotograferen. En dan ga je ze overal zien; waslijnen, droogmolens, wasrekjes.

Het leuke is dat ik er schijnbaar anderen mee aangestoken heb. Regelmatig krijg ik berichtjes van medebloggers en kennissen dat ze oh zo leuke maandag-wasdagjes hebben gezien. Zelfs op de Noorwegenreis werd ik er op geattendeerd. Voorlopig ben ik nog niet door mijn foto's heen. Maar...er liggen al weer nieuwe klaar voor volgende series. Nog even wachten.

Voor nu een dicht-bij de-deur-wasje. Je hoeft niet altijd op pad om ze te zien. Even boven uit het raam kijken, je tele goed instellen en dan: